MOEDIG DOOR DE GEBRUIKER GEGEVEN INHOUD VOOR UW RESTAURANT AAN

Door gebruikers gegenereerde inhoud kan wonderen doen voor alle bedrijven, maar het kan zo krachtig zijn voor restaurants. Elk restaurant claimt immers de beste vulkaanrol, cheeseburger of biefstuk en aardappelpuree te hebben. Het maakt niet echt uit wat we tegen potentiële klanten zeggen; het maakt echter veel uit wat andere klanten te zeggen hebben.

Doe wat u kunt om door gebruikers gegenereerde inhoud aan te moedigen. Gelukkig is dit niet altijd zo moeilijk, aangezien veel mensen volledige fotoshoots van hun eten maken voordat ze zelfs maar een hapje nemen. Het enige wat ze nodig hebben is een prikstok om het te delen. Zorg voor bewegwijzering in de winkel die gebruikers aanmoedigt om de foto’s te delen met uw hashtag met uw merk, en plaats regelmatig oproepen voor UGC op uw verschillende profielen. En, zoals altijd, als iemand geweldige inhoud plaatst, vraag dan of je deze kunt delen op de officiële pagina’s en profielen.

Op Twitter en Instagram moet je de juiste hashtags gebruiken. Dit zal uw zichtbaarheid aanzienlijk vergroten en u helpen nieuwe klanten aan te trekken zonder er een cent voor te betalen. Terwijl u uw eigen merk-hashtag moet maken om UGC aan te moedigen en bij te houden.

1714-schiedam.nl